Koordynator do spraw dostępności - Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami - KWP w Olsztynie

Biuletyn Informacji Publicznej

Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami

Koordynator do spraw dostępności

KOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI

Zadania koordynatora ds. dostępności zostały wymienione w art. 14 ust. 2 Ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019, poz. 1696 z późn. zm.)

Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:

1.       Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmiot,

2.       Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot,

3.       Monitorowanie działalności podmiotu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Dodatkowe informacje na temat dostępności Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie dla osób ze szczególnymi potrzebami są dostępne w zakładce „Dostępność KWP” na stronie warminsko-mazurska@ol.policja.gov.pl.

Koordynatorem ds. dostępności w Komendzie Głównej Policji jest podinsp. Dorota Rak.

Kontakt:

Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie

ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn

tel. (47) 731 55 33

email: dorota.rak@ol.policja.gov.pl

 

Metryczka

Data publikacji : 26.03.2025
Data modyfikacji : 26.03.2025
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Olsztynie
Osoba udostępniająca informację:
Magdalena Wachowska Wydział Komunikacji Społecznej KWP Olsztyn
Osoba modyfikująca informację:
Magdalena Wachowska
do góry